Fashion Wednesday on Friday: Floral Piglet

Moje pierwsze zarowe zakupy dotarły do mnie już w zeszłą sobotę, ale dopiero teraz miałam okazję wypróbować nowe sandały podczas ultrakrótkiego wyjścia do sklepu. Chciałabym podziękować tym z Was, które pomogły mi na Facebooku w wyborze odpowiedniego rozmiaru - jesteście mega :-) O samych butach napiszę coś konkretniejszego dopiero za jakiś czas, kiedy porządnie je wypróbuję. Póki co leczę otarcia na lewej stopie - Zara jakimś cudem zostawiła ostre brzegi skóry (tylko w jednym bucie!), które już po kilku minutach sprawiły mi prezent w postaci krwawych, ukośnych smug i zdartego naskórka. Próbuję je zmiękczyć kremem, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Dzisiejszy post powstał zupełnie przypadkowo, ponieważ w drodze do sklepu Olivier zaproponował, że zrobi mi kilka zdjęć komórką, jeśli chcę zobaczyć jak wyglądam w nowych butach :-) Fotki wyszły fajnie, więc wrzucam je i tutaj. Sam zestaw jest prościutki i wakacyjny - w sam raz na upały.

Jaki rodzaj sandałów preferujecie? Płaskie, na platformie czy obcasie? A może nie lubicie chodzić w sandałach?

Weekendowe buziaki!


Hello everyone! I just wanted to share with you some pictures Olivier took of me lately :-) We went out shopping so that I could try out my brand new Zara leather sandals, so I just put on some summer clothes and I was ready to go :D I love my new shoes, they are really great but what I hate is that the borders of the leather straps are so sharp that they cut my skin and I just need to find the way to soften them. 

What kind of sandals do you like wearing the most? Flats, platrofms or heels? Or maybe you don't like sandals at all?

Hugs!

Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Shoes - Zara,  spiked bracelet - my Boyfriend's,  bag - LaHalleAuxVêtements,  headband & zipper bangle & necklace - no name,  plastic bangle - gift,  top - LaRedoute,  skirt - H&M,  watch - DanielWellington

49 commentaires

  1. jaka piękna spódniczka, sama bym taką chętnie nosiła :)

    a co do butów :) wszystkie z Zary co mam to obcierają :) ale po jakimś czasie da się w nich chodzić bez ran :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Kamila, również ponownie za pomoc z wyborem :-) Kurczę, mam nadzieje, że w moich też szybko się uda dobrze chodzić, bo póki co jest masakra :D

      Supprimer
  2. jak słodko Ci w blondzie :))) jej jak zwykle genialnie pomiksowałaś printy i dodatki <3 uwielbiam to w Twoich zestawach ! trochę słodyczy trochę rocka - kocham !

    wekkendowe buziaki ślę i ja :***

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Daggiii :* To moja różowa strona mocy tak miesza :D Buzioleeee :****

      Supprimer
  3. Wooooow, śliczna spódniczka !!! Wyglądasz tak dziewczęco !!! Ściskam :)

    RépondreSupprimer
  4. bardzo fajny set :)
    bluzka mnie oczarowała :)
    Tobie bardzo dobrze w blondzie :)


    Zapraszam do ocenienia i obserwowania mojego bloga: :)

    anonimestyle.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Rozalie! Lubię tą bluzkę, cieszę się, że jest ciepło i mogę ją znowu nosić :-)

      Supprimer
  5. Pięknie wyglądasz, bluzka w róże śliczna, z spodniczka super wyglada, sandałki pasują swietnie, ja lubie na koturnie, na płaskim nie. Czy Ty masz jaśniejsze włosy czy tak wyszło na zdjęciach? Ale bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i miłego weekendu, u nas zapowiada się deszczowo...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Basiu! Tak, mam teraz blond grzywkę :-))) U nas trochę się ochłodziło, ale, odpukać, póki co jest bezdeszczowo. Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  6. Wyglądasz niesamowicie uroczo w tej nowej fryzurze,naprawdę bardzo dobrze:))
    A całe połaczenie jak zawsze robi wrażenie,kolory i ta biżuteria! <3 pięknie:)

    Buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili na nowy post:))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-)))) Powoli przyzwyczajam się do grzywy :D

      Supprimer
  7. Znakomicie wyglądasz w tych blond puklach! Bardzo dobrze, że nie boisz się eksperymentów z fryzurą, ja niestety z powodu pewnych cech mojej fizjonomii mam dość ograniczony wybór :)

    Co do sandałów, to sam ich nie noszę, gdyż nie udało mi się znaleźć jeszcze odpowiedniego modelu :)

    Pozdrawiam!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Boję się, boję, dlatego zmiany wprowadzam powoli :-) Ale cieszę się, że są na plus!

      A sandały idealne na pewno również znajdziesz, mnie zajęło to kilka lat ale chyba było warto :-) Pozdrawiam!!

      Supprimer
  8. Wygladasz pięknie i mega dziewczeco!!!!! Ja lubię sandaly na grubym obcasie takie troche retro ;-) twoje są piękne i mam nadzieje, ze jakoś je poskromisz!!! Buuuuuuziaki

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kasiu, dziękuję :*** Poskramiam je wciąż, mam nadzieję, że ulegną :-) Ściskam!!

      Supprimer
  9. Witaj Kochana!
    Kwieciste ciuszki swietnie sie ze soba dopasowaly! Idealne dodatki, zwlaszcza paseczek i bizuteria:) Fryzurka jest odjechana, blond grzywa od czasu do czasu - fajne urozmaicenie:)))
    Co do butow - sliczne sa...oby Ci sie "ulozyly" bez zbednych cierpien dla stopek:))
    Ja osobiscie preferuje kazdy rodzaj sandalkow, w zaleznosci od okazji:))
    Pozdrawiam Cie serdecznie! Anka

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hej Aniu! Dziękuję :-))) Jak zobaczyłam w szafie te dwa kwiatowe motywy obok siebie, wiedziałam, że muszą wystąpić razem :-))) Buziaki!

      Supprimer
  10. Wyglądasz cudownie w tym zestawie, a spódniczka to istne cudo <3 Miłego weekendu kochana! :)

    RépondreSupprimer
  11. Ajajajaajajaj oszukistko ale Ty pięknie wyglądasz!!! <3 :)
    buźki:**

    RépondreSupprimer
  12. Ślicznie! Uroczo ale z pazurem ;) i spódniczka wygrywa, mogłabym ją przygarnąć ;p

    RépondreSupprimer
  13. No i co?Znowu mam napisać,że Cię uwielbiam? ;)))
    Uwielbiam,uwielbiałam i uwielbiać będę! <3
    Świetny zestaw Kochana,sandały wymiatają ! Fajnie przełamują słodycz spódniczki,
    skądinąd też świetnej.Oj bo Ty to w ogóle zawsze taka fajna jesteś :]

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Adaaaa :**** Siedzę i szczerzę się w uśmiechu dzięki Tobie <3 !!!!

      Supprimer
  14. Wszystko mi się podoba, ale top jest prześliczny. Fajnie zgrałaś całą stylizację!

    RépondreSupprimer
  15. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  16. nie przepadam za sandałami, a już nie znoszę tych płaskich. chociaż ostatnio w zarze znalazłam je, które mogłabym przeboleć i... następnego dnia nie było mojego rozmiaru :c

    RépondreSupprimer
  17. a moje oczy syca sie Twoim wygladem w grzyweczce - jej jaka odmiana <3 bardzo na tak :)a podobne sandaly chcialam w H&M kupic - załuje teraz bardzo :)

    RépondreSupprimer
  18. świetna bluzka i okulary ;) korekcyjne czy zerówki?

    RépondreSupprimer
  19. pieknie, kolorowo i dziewczęco!!! zachwycasz!!!
    ▶ pozdrawiam:* Ola

    RépondreSupprimer
  20. you are so original and inspiring:)) congrats, please visit my blog on http://memarieamar.blogspot.com/ mybe we can follow if you like it:)) Let me know

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !